آنچلوتی: اینکه همه شانس بارسا را بیشتر می‌‌دانند برای ما خوب است

موراتا و بنزما:

در حال حاضر موراتا از لحاظ جسمانی بهتر از بنزما است زیرا کریم در بازی با یووه کار‌های دفاعی را به خوبی‌ انجام داد و کمی خسته است. فردا ما علاوه بر آمادگی بدنی به کیفیت بازی هم نیاز داریم. تجربه بازی‌های بزرگ در ال‌ کلاسیکو بسیار مهم است. هنوز نمی‌‌توانم بگویم چه کسی‌ بازی می‌‌کند.

انگیزه تیم:

انگیزه بالایی‌ داریم و همچنین به اندازه کافی‌ تمرکز کرده ایم. به تیم اعتماد دارم زیرا بازی قبلی را 3 - 1 در نیوکمپ پیروز بودیم. آنها برای بازی بسیار هیجان دارند.

زمان بازی:

زمان خوبی‌ است. گرچه بازی دشواری است اما ما در هفته گذشته بسیار پیشرفت کردیم. در تمامی‌ جهات. 

آلونسو:

برای ما بسیار مهم است. مخصوصا با توجه به ایده‌ای که نسبت به بازی داریم. درست است که ایارامندی پس از سختی‌های اوایل پیوستنش، به خوبی‌ جا افتاده است اما وی هنوز جوان است و تجربه‌ای ندارد. بازی ایارامندی در برابر مالاگا را دوست داشتم و همچنین بازی وی برابر یووه را. به تیم تعادل می‌‌دهد. 

سبک بازی:

ایده ما در مورد بازی این است که وارد زمین شویم و توانایی‌‌های خود را ثابت کنیم. بهترین بازی خود را انجام دهیم و با انگیزه و شخصیت بازی کنیم. ما فقط برای دفاع کردن به آنجا نمی‌‌رویم. این کاراکتر و شخصیتی است که تیم می‌‌خواهد با آن در بارسلونا بازی کند. سخت است که توپ را به دست آوریم اما وقتی‌ توپ را گرفتیم، مهم است که کار مثبتی انجام دهیم و همکاری‌های خوبی‌ در بازی داشته باشیم. اگر فضایی در ضّد حمله‌ها باشد، چرا که نه.

تاتا مارتینو:

سرمربیگری در بارسلونا پس از پپ و تیتو آسان نیست اما وی کارش را به خوبی‌ انجام می‌‌دهد.

شانس چه تیمی بیشتر است؟

نمی‌ دانم. همه می‌‌گویند بارسلونا. آنچنان هم برای ما بد نخواهد بود که اینگونه فکر کنند.

بارسلونای سال گذشته:

فلسفه باشگاه تغییری نکرده است. با این حال نیمار آماده است و کیفیت دفاعی تیم از سال گذشته بهتر شده است.

تجربه اولین ال‌ کلاسیکو:

بازی‌های گذشته را دیدم. حتی برای حق خرید بازی‌ها پول پرداخت کرده‌ام تا بتوانم این بازی را ببینم. بازی‌های زیادی در زندگی‌ خود دیده‌ام اما این یکی‌ بازی است که همواره از دیدنش لذت می‌‌برم. با مورینیو، اواخر رئال مادرید بسیار خوب شده بود. گرچه استارت بدی داشتند اما در سال‌های اخیر بسیار خوب شده است. بازیکنان این بازی را می‌‌شناسند و در بازی فردا از این نظر من کار خاصی‌ ندارم.

واران:

کاملا آماده بازی است. احتمالا بازی کند.

مهار نیمار:

به نقشه به خصوصی فکر نمی‌‌کنم زیرا یک نفر باید مسی را مهار کند، یک نفر الکسیس و بقیهٔ هم بازیکنان مورد نظر خود. همه باید با هم به شکل تیمی دفاع کنیم و ببینیم که چه پیش می‌‌آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.